У квітні 2022 року сервісний центр «Мегатрейд» розширив спектр обладнання, для якого виконує позагарантійний ремонт та сервіс.
Тепер ми також приймаємо:
Як замовити ремонт?
Надішліть сервісну заявку
Так ви повідомите нам які саме проблеми ви маєте з обладнанням, а ми впродовж 30 хвилин (у робочі дні з понеділка по п'ятницю з 9 до 18) надамо відповідь щодо можливості ремонту.
Надіслати сервісну заявку Передайте обладнання в ремонт
Після того, як ви отримаєте від нас е-листа із запрошенням на ремонт, ви можете надіслати обладнання Новою поштою або принести його особисто до сервісцентру «Мегатрейд» в Києві.
Як передати обладнання Дізнайтеся результати діагностики
Спочатку інженер сервісцентру виконає діагностику, щоб визначити несправність та ремонтопридатність приладу. Це відбудеться впродовж 3 днів після отримання нами обладнання. Після цього ви отримаєте від нас е-листа, де буде зазначено чи придатний прилад для ремонту, вартість та термін ремонту. Якщо ви дасте згоду на подальший ремонт, ми його виконаємо. Якщо ви вирішите відмовитися — потрібно буде сплатити вартість діагностики після чого ми повернемо вам прилад.
Докладніше про діагностику та її вартість Потрібна допомога з обладнанням?
Заповніть заявку і ми зателефонуємо вам впродовж 30 хвилин.